Morgondagen väntar...

Prov imorgon kl 11 och jag vet ärligt inte hur det kommer att gå... Alla uppgifterna jag skickat in är VG+ och jag hoppas att jag inte blir underkänd iaf för det skulle suga så in i helvete om jag ska vara ärlig. Jag sov 12tim i natt så jag var glad och positiv när jag kom till jobbet runt 13, sov några till när jag kom hem och lägger mig snart igen för att sova 6 timmar extra. startar dagen med ett bad i morgon när jag vaknar. mmm skönt, ska ta hand om mig själv så mycket som jag kan. Jag kämpar hårt med skolan och jag gör allt som står i min makt för att hänga med även om en eller annan uppgift kommer in en dag för sent =( Börjar få skön längd på håret nu och snart är det dags att besöka frisören sören, måste handla lite där när jag ändå har vägarna förbi. Bokade tid för bromsfix på BMWn och Mitsubishin har jag bokat bes.tid på. Går igenom klockrent hoppas jag =) Annars har jag lovat att mecka ihop en grej från IKEA åt sambon, jag suger på sånt men jag offrar mig för laget... Ska även hinna med att måla och fixa lite i garderoben imorgon tänkte jag, men jag måste plugga åxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0