kämpat hårt

Jag har kämpat så hårt de sista dagarna för att hinna med skolarbetet som ska lämnas in den här veckan... jag har haft fullt upp men det ser ut att lösa sig iaf. Nu hoppas jag få lite mer tid över till min blogg eftersom jag fått prioritera tiden lite senaste veckan =( Inte för att jag tror att alla sitter och väntar på nästa inlägg utan mer för att jag behöver skriva av mig. Hur går det i skolan då? jo, min svenskalärare ger mig VG som sämst på mina inlämningsuppgifter och anser att jag haft ett godkänt logiskt tänkande när vi diskuterat ödet och dess betydelse, vore konstigt annars. Men jag sa inget om att jag har hög logisk förmåga, kanske högst i klassen ; ) vem vet... Jag satsar på att göra allt som står i min makt för att jag ska lägga en god grund för mitt framtida liv, även om det kostar mig massor! Inte så många som tror på mig och mina mål, men det skiter jag i!! Jag har redan dragit på mig mörka ringar runt ögonen eftersom jag har en skev sömn, jag får finnar av stress men jag jobbar på det. hoppas på att vara mitt normala jag inom 14dagar med hjälp av allt vetenskapligt krimskrams och varma avkopplande bad med tända ljus.

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0