Borta bra men hemma...

Då har jag vart borta ett tag från bloggandet vilket i mitt liv faller sig naturligt. jag tjänar inga pengar på att skriva så skola och jobb får gå före. Men misströsta ej, nu har jag kämpat så hårt med skolan att jag har allt under kontroll och kan skriva några rader. Ett exempel på en dag i mitt liv...

  • Upp kl 0730, dricka juice, fixa till mig och frisyren inför dagen.
  • Starta bilen och bryta minst tre lagar på vägen till jobbet.
  • kollar mejlen, samlar info inför dagens uppgifter. möten mm
  • lunch med någon trevlig själ eller plugga efter behov.
  • slutar jobbet kl 17 i bästa fall och skyndar mig hem.
  • öppnar böckerna och läser
  • 19-20 ev träffar en vän eller umgås med min sambo om hon inte jobbar.
  • fixar mat eller hämtar mat.
  • 2200 öppnar FC och går igenom uppgifterna till skolan
  • 2230 skriver uppgifterna till skolan
  • 0300 försöker koppla av med en ljudbok
  • 0400 somnar i bästa fall


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Mr M!

Nej så duktig är jag inte på att sy! Men jag håller på med en blå tunika som ska fungera som en prästskjorta. Det kommer nog en bild på den senare =)

2008-09-19 @ 11:42:57
URL: http://hannajohnselius.blogg.se/
Postat av: bitte

ha en bra dag

2008-09-25 @ 13:32:39
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Hanna

Alldeles för lite sömn; med risk för att du blir en maskin till slut. Sov mera! Och blogga mer!

2008-11-02 @ 23:39:35
URL: http://hannajohnselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0