Blossa 08

Vi har ringt  och rest land och rike runt (lite överdrivet, jag vet) för att hitta den berömda Blossa 08, slut överallt!! Men efter en stund när hoppet mer eller mindre försvunnit hittade jag en butik i en av grannstäderna som hade 700 kvar, eh? Jag satte mig i bilen och åkte dit för att hämta dem och mycket riktigt det var Blossa 08, det går inte många sånna i den här staden eftersom ingen vet att den är en limited edition och även om folk visste det så skulle de skita i det iaf. Säger Danne på systembolaget i staden, Jaha men jag ska 6st sade jag och kände mig nöjd över fyndet och betalade. Jag har Blossa 03, 04, 05, 06, 07 och nu 08!! hemma på hyllan... 

Men Glöggen var en ren besvikelse!! inte alls så god som jag hade hoppats, vart är blåbäret? Men efter en halv flaska gillade jag designen på flaskan ännu mer och såg tom att flaskan var transparent i motljus! coolt... det var 6 x 79kr och 200kr i soppa för en besvikelse, men det få det vara värt, flaskan är ju fin att titta på iaf.

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0