Alkohol som underhållning...

Två personer i tjugoårsåldern vi kan kalla dom A och B står utanför en korvkiosk och ska äta innan dom ska åka hem efter en blöt krogrunda, och dialogen var ungefär så här... (De båda var på ren svenska apraka!)
 
A: Fan vilken tid det tar...
B: Ja vet men jag måste käka upp korvjäveln innan jag fixar brudar... (han åt på en hamburgare)
A: Jag drar och hämtar några snygga brudar som kan följa med hem, fan jag vet en som alltid är med!
B: Jag vill ha en brunett!
A: Om jag inte fixar en brunett går det bra med en rödhårig eller?
B: Nä då vill jag ha en blond...

A försvinner bort till krogen för att fixa med sig brudarna...

B kastar "korven" i backen och går runt hörnet för att kräkas upp den vilket han gör mycket ljudligt.

När A kommer tillbaks så har han otroligt nog fångat upp två dock medelålders kvinnor som sällskap och om det var kvällens hetaste tänker jag inte ens komentera... Då står redan B mitt i vägbanan och stoppar bilar i hopp om att få en svarttaxi, han missade att det stod en polispatrull tre meter bakom honom och redde ut ett slagsmål. Han fick stopp på en kille med finska regplåtar som vart så upprörd över det låga budet för skjuts att han kliver ur bilen för att argumentera!
Bråket som polisen reder ut stannar upp och alla står och kollar på killen med finska regplåtar som tycker att 100kr är som att spotta honom i ansiktet... Nu tar bråket en lustig vändning, alla lägger sig i det moraliska med svarttaxi och vilka priser som är rimliga och vilka priser som är direkta överpriser, polisen som trodde det var doldakameran gick fram och pratade med killen som körde bilen och då lämnade jag platsen...

A och B försvann i en gammal OPEL utan sina ragg...

Det kallar jag gratis underhållning! Alkohol är ju ändå bäst när man är nykter...

M

Kommentarer
Postat av: Em.

ja men visst är det roligaste att kolla på hur andra gör bort sig ;D

2008-08-03 @ 11:27:42
URL: http://grytpinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0