Finns ingen passande rubrik...

De senaste dagarna har jag funderat  över resten av mitt liv, hur jag vill leva mitt liv och vilka människor jag vill lägga min energi på. Det har vart givande att få samtala med så många framgångsrika människor det senaste dagarna och jag känner att jag funnit lugnet för att fatta mina beslut. Jag har valt att släppa taget om några människor som en gång stått mig nära men som på senare tid visat sig vara omöjliga att ha i min närhet av olika anledningar. Det låter ganska illa att man kan ränsa ut bra och dåliga vänner men riktigt så är det inte heller... man växer ifrån varandra och skaffar sig olika värderingar, man satsar på familj och kärriär, då faller det sig ganska naturligt att några åker ut av bara farten... Speciellt om människorna i fråga inte ens klarar av att varken vara artiga eller särskilt sociala, då känns det som att det kvittar...  Men jag önskar givetvis dessa människor all lycka i livet och jag hoppas att även dom en dag ska få leva ett härligt liv. Jag har också ägnat mycket tid åt att fundera över vilken bransch jag vill vara verksam inom under nästkommande 10år. Jag funderar vidare tills jag känner mig trygg med mina val...

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0