En vacker dag...

Jag har haft turen att kunna njuta helt av min dag... Solen sken som om jag vore utomlands och värmen var otrolig, jag har träffat familjen som så sällan träffas för att umgås plus att jag har badat, solat och spelat diverse snobbspel i trädgården. Jag stannade upp och njöt och det var så skönt att bara få vara sig själv och släppa allt annat för en stund. Jag önskade att alla mina resterande dagar kunde få vara så... men en sak vet jag... En vacker dag som denna kommer också jag att stanna upp och tänka tillbaks på mitt liv ,och jag önskar att jag gjort något riktigt kreativt av det om 50år. När jag sitter där på en bänk i trädgården och tänker tillbaks vill jag vara stolt och bara le. Jag vet att den dagen kommer men det dröjer ju ett tag tills dess, men livet går så fort! Jag ska göra nåt stort av mitt liv, det vet jag...

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0