Vad säger du?

Jag har ägnat en del tid till att titta lite på hur folk rör sig och hur folk pratar... visst det kan låta lite sjukt men vadå det är riktigt roligt att se en del människor på stan som har en fasad av ett eller annat slag och man kan verkligen se att dom är oroliga för att bli avslöjade! min favorit är folk som slutat gymnaiet och skaffat sig jobb eller studerar i Sthlm, dom ätervänder hen för att träffa familj och passar på att ta en fika med polarna... Vad är så jävla kul med det då? Jo Lyssna på hur dom pratar med andra! Klockren wannabe-stockholmare... man slitar lite extra på i, låter lite bättre än polarna och så är man ju givetvis världsvan och trivs med att vara tillbaks på landet för att koppla av... Åh jag dör av skratt inombords! Ge mig mer! Jag brukar köpa en dricka och sätta mig på en uteservering någonstans bara för att få höra hur folk talar till varann, det är fan bättre än TV...

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0