fröken osäker

Jag satt på Mc Donalds imorse och åt frukost med min lillbror när det kom in en kille runt 18år i rosa tuppkam, cammobyxor och Ultima Thule- tröja kombinerat med ett par NIKE Air Max. Det roliga var att han verkligen trodde att han var gatans skräck när han kollade på oss, men han hade så fel. Anledningen till att vi båda stannade upp mitt i tuggan var att vi båda funderade på hur han överlevt hela vägen från bilen och in, ingen kan gå klädd så där utan att få ALLA sorters problem. Om en polisbil fick syn på honom så skulle han helt klart passa in på vilken beskrivning som hellst. Om en hiphoppare fick syn på honom så rök nog dojjorna efter en lång kapplöpning. Om en rasist fick syn på honom så hade skorna och frisyren ställt till det för honom och han hade troligtvis fått ett akut lekage i näsan där också. Ev. att en punkare orkade med honom om han lovade att bjuda på 200öl och bara vara tyst, men tillslut fick han säkert nog och använde hans tröja som toapapper iaf. Jag vet att alla inte kan rå för hur dom ser ut, men det måste väl ändå finnas gränser? Har absolut inget emot hur folk klär sig, men jag har lite svårt för rädda och osäkra människor som bara spelar hårda och tuffa...

M       


Kommentarer
Postat av: S

Härlig blogg du har!

2008-08-26 @ 10:27:28
URL: http://thelonelygirl.blogg.se/
Postat av: faye

haha här verkade det dock inte handla om att han inte kunde rå för det, snarare att han ansträngt sig väldigt mycket för att ställa till med utseendet sådär.



lite kul att det var NIKE skor han bar och inte boots. haha

2008-08-26 @ 12:03:29
URL: http://trendstyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0