Jag är ju skiträdd för hästar!

Jag är en kreativ varelse som genom åren haft en hel del olika intressen, jag har lagt ner mycket tid på att avancera och utveckla samtliga... Som litet barn var det musik som gällde och mina föräldrar gav mig synthar, datorer och allt annat som behövdes för att mätta mitt skapande. Sen vart jag tonåring och började med kampsport och crossåkning och samma sak hände där, mina föräldrar såg till att jag hade en handfull crosshojar och dom stöttade mig så gott dom kunde, men ett gäng frakturer senare så tvingades jag sluta med båda innan jag fick en för tidig död... Nu har jag hållt på med vapen ett tag och funderar på att börja fotografera... mest för att få utlopp för min konstnärliga sida... Är det så här för alla? Byter man intressen genom hela livet? Kommer jag börja med hästhoppning? Jag hoppas inte det för jag är ju skiträdd för hästar! Jag tror att det är viktigt att satsa på det man tror på och det som gör en glad för stunden, det är ju ändå bara en hobby! Är man proffs så är det väl annorlunda... men det är inte jag, jag njuter bara för stunden och om JAG nu gillar jag att sortera skruvar i olika högar så gör jag det även om DU tycker att det ser tråkigt ut...

M

Kommentarer
Postat av: Felicia Hassel

svar: tack så mycket, jag blir så glad!



Jag förstår verkligen vart du vill komma. Och jag tror att så länge man är intresserad av något ska man självklart utföra detta, jag kan bara prata för mig själv, men jag tröttnar alltid när jag blivit för bra på något. Då är själva utmaningen och tjusningen borta. Det är kanske då man skaffar sig något nytt att sysselsätta sig med? vad vet jag :)

2008-08-05 @ 22:29:20
URL: http://adj.blogg.se/
Postat av: elina6

nej, när man hittar det man verkligen brinner för och känner att man fortsätter utvecklas så släpper man inte sin passion. du kanske går vidare när du känner att du gjort ditt och inte kan utvecklas mer? eller så har du, som sagt, helt enkelt inte hittat till hästarna ännu.. ;)

2008-08-06 @ 15:13:13
URL: http://elina6.blogg.se/
Postat av: E

Haha klockrena slut på dina texter :D

2008-08-07 @ 20:18:12
URL: http://elsasfashion.blogg.se/
Postat av: lotti

hehe, stabilt skrivet. men visst är det väl så för dom flesta, att man ändras och bytar intressen menar jag. verkar konsigt att man gör det egentligen, men man vill ju prova sig fram! det måste man! heja dig även om du sitter och sorterar skruvar om helgerna ;)

2008-08-10 @ 19:44:55
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0