Tack för det Televerket!

När jag vaknade bestämmde jag mig för att det här skulle bli en toppendag... Jag ville ligga extra länge i sängen för att sedan flytta över till soffan och glo på onödiga skitprogram i ett par timmar innan jag för omväxlingsskull tänkte laga mat hemma, jag äter alltid ute annars! Men jag gjorde misstaget att ha mobilen påslagen vilket resulterade i ett samtal med troligtvis den mest negativa människan vid liv just nu... När jag hade lyssnat en kvart på att livet var skit och att allt sög så var jag inte längre på så bra humör längre! Tack för det televerket!! Sen kom det ena samtalet efter det andra och ingen hade nåt bra att säga... Om jag ville vakna och må dåligt över allt negativt som händer världen så hade jag för helvete köpt en morgontidning!

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0