state of the art

Jag har respekt för människor som är bra på det dom gör... vad menar jag med det då? en del människor är så bra på det dom gör att det nästan blir till magi. Så länge man är bra på det man gör så ska man stå för det och skita i jantelagen! jag vill visa människor som jag tycker är "state of the art" på sitt område och som påverkar mig med det dom gör.. Så först ut är Tiesto, en unik DJ från Holland med en magisk förmåga att vända plattor och bjuda på fantastiska uppträdanden! Se hur han njuter av publikens reaktioner sammtidiga som han mixar in live-artister i musiken! Jag var och såg honom med några vänner och jag kan bara säga: Magiskt! 




M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0