min helt ointressanta vardag.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu när planerna för helgen inte gick i lås. TVn står på i bakgrunden och strax är det dags att krama min älskade hästens igen, så skön! Dagen har för övrigt passerat smärtfritt, jag startade dagen med att köra ett par mil med min favoritleksak. Stannade hos X och åt mat på vägen hem, eldade i X öppna spis och lyckades stinka brandrök som vanligt, att jag aldrig lär mig!! Senare satt jag i mobilen med en vän som ville att jag skulle flyga ned till Indonesien och hälsa på i vinter, varför inte liksom? Jag ägnar mycket tid åt att njuta av ledigheten, i vår väntar det nya rutiner.




M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar :) Fy, så här tidigt har jag inte varit vaken på länge. :)

2008-11-22 @ 07:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0