läggdags i bloggfabriken...

Efter en ganska lugn kväll så är det läggdags, jag vet att det är relativt tidigt för att vara jag. Men även jag blir trött mellan varven... jag har en lång dag framför mig med många möten, då gäller det att vara utvilad eller hur? Jag har en förmåga att vara väldigt produktiv och metodisk under stress, men det är nog ett släktdrag skulle jag tro. Varje gång som jag går och lägger mig så tänker jag för mig själv innan jag somnar, i morgon kommer jag att samla på mig nya erfarenheter, jag kommer att få minst en aha-upplevelse och jag kommer även att ställa minst ett gäng retoriska frågor. Jag hinner inte långt i tankarna innan john blund möter upp mig för att sedan vakna upp till en ny dag, en ny dag i bloggfabriken.

M  


Kommentarer
Postat av: Jen

Ja kroppen och annat behöver vila mellan varven rätt och riktigt

2008-08-13 @ 10:26:50
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: em

hejsan titta in min blogg

2008-08-13 @ 16:32:50
URL: http://emelies1996.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0