Varför valde jag att döpa min blogg till mittlivsomgeni?

Därför att du antagligen vart nyfiken och bara måste se vad som döljer sig i en blogg med det namnet. Jag kommer att dela med mig av tankar som rör det mesta i min vardag. Hur jag ser på livet, relationer till andra människor och allt annat som stör mig eller får mig att må bra. Jag skäms inte heller över mitt medlemsskap i MENSA. Jag älskar att analysera saker, hitta kryphål, prata med människor som tror att de vet bäst och få dem att förstå att de har fel.


Eftersom jag reser och jobbar mycket så kan det hända att jag inte skriver på någon dag, med jag hoppas att hinna med minst ett inlägg om dagen.


mvh M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0