Min typ av humor...

Humor är ganska kul, jag vet att den var dålig men jag menar allvar... Humor kan vara bra som en icebraker eller som medicin när man mår dåligt mm, ett skratt förlänger ju livet sägs det. Själv tar jag till humorn när situationen blir allvarlig eller när någon är nedstämd... Det är inte superbra alla gånger att le när någon vill spöa skiten ur en för det kan ju tolkas som lite lätt provokativt, men det är mitt försvar. Alla har olika humor utom en del människor som helt sakar förmågan att förstå humor i alla dess former, jag har en relativt speciell humor och det är få komiker/personer som lever upp till den i Sverige. Undrar hur humorbefriade människor har roligt... när skrattar dom? Nä det är inte mitt problem och jag skiter faktiskt i om jag har samma humor som andra bara jag finner mitt roliga i livet och det har jag gjort... Senaste tiden har jag snöat in på humorn som www.1000apor.se levererar och den är skitkul! Jag besöker sajten oftare än den uppdateras och jag har lika roligt varje gång...

Genialt!

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0