Camping är ingenting för mig...

Nä... Att campa kan jag nog hoppa över, det känns inte som att det är mig grej att leva så. Jag gillar att sova skönt i min säng och skulle aldrig byta ut den mot en sovsäck på ett stenhårt underlag. Äter gör jag också hällst med kniv och gaffel med möjlighet att tvätta händerna efteråt. Många väljer ju att campa på festivaler och leva med lera i sovsäckar och tält. Att inte få duscha på två dagar tar en del som en klackspark, själv har jag nog fått allvarliga psykiska problem tredje dagen eftersom det skulle vara mer eller mindre en traumatisk upplevelse för mig att leva så. Det är en annan grej att festa på en skitig plats fylld med lera, spyor, piss och svett om man senare på kvällen kan duscha på sitt hotellrum och lägga sig i en skön säng och sätta på sig rena kläder dagen efter. Man måste vara tokig för att utsätta sig för något liknande och jag förstår varför folk väljer att supa sig medvetslösa under dessa förutsättningar, ingen klarar av skiten nykter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0