min kärlek till dig...

Min kärlek till dig kan inte beskrivas med ord, men jag skriver ändå. Minst en gång om dagen träffas vi du och jag trots att jag har en flickvän, du är alltid lika vacker. När jag ser dig blir jag både glad och varm i hela kroppen, allt känns genast bättre när du finns hos mig. När jag är på dåligt humör så finns du där för mig, jag kan alltid räkna med dig och det känns skönt, du är lojal. Att du fick en sån funktion i mitt liv kom lite plötsligt för oss båda det vet jag, vi hade ju setts så många gånger tidigare, men aldrig så här. Att jag inte lagt märke till dig tidigare, måste vart blind... Vi började försiktigt med att träffas ibland för att sedan ses dagligen, och om fick jag bestämma ville jag nog ha dig hos mig jämt. Jag kan fästa blicken på dig bara för att få njuta av ditt utseende samtidigt som jag håller dig i handen, vilken skönhet, vilken passform, ge mig mer... Vi ses på de mest konstiga ställen nu för tiden, på krogen, på gymmet, i bilen och på en hel rad andra lustiga ställen. Men när vi dricker vodka ihop släpper vi alla spärrar, vi står på dansgolvet och jag vet att det är du som får mig att vilja dansa, du smakar så gott mot mina läppar... Har testat många andra som utgett sig för att vara som du, men ingen är som du, min älskade RedBull...



M

Kommentarer
Postat av: Anonym

WTF! :P

2008-08-17 @ 08:39:31
Postat av: Stine

vadå ett M är ett M?

2008-08-17 @ 10:18:05
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0