sömnlös

Gjorde ett tappert försök att lägga mig tidigt... somnade strax innan tio men vaknade 00:51. Drömmer mest mardrömmar nu och det känns högst olustigt eftersom de flesta är relativt verkliga. Jag vet inte om det är möjligt att tyda drömmar, ingen har väl bevisat att det går rent vetenskapligt? inte vad jag vet iaf... Men jag kan ändå inte ge fan i att analysera. Vad är det som får mig att tänka si eller så? Varför händer just det i drömmen? Varför drömmer jag om personer som jag bara har mött som hastigast, men jag följer ändå deras liv i drömmen som om kände dom väl? Det finns många luddiga frågor men inga tydliga svar... 

M

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du kanske inte lever....det kanske är människorna som du drömmer om som lever och du är nått annat. Känn på den du =)

2008-08-25 @ 13:52:07
Postat av: Hanna

Du har blivit nominerad hos mig!

2008-08-25 @ 21:31:24
URL: http://hannajohnselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0