upprop i skolan

All in! Nu har jag spenderat dagen på upprop... Jag jobbar redan heltid och nu ska jag plugga på distans också, kan det bli bättre? Börjar lite lätt med två ämnen och om det går bra så dubblar jag nästa år. Inget kommer gratis här i livet så det är bara att välja vart man ska börja, vilket hörn som behöver städas. Jag förväntar mig inte att det ska vara lätt, men jag förväntar mig bra betyg! En person sa till mig en gång, "Allt under MVG är ett misslyckande eftersom betygsättingen startar i den ändan" Visst är det smart tänkt? ställ inga dumma frågor, le och se glad ut, gör uppgifterna så som läraren förväntat sig, lär det du ska och lär dig det du läser så borde det gå bra eller? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0